Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

ΣΑΡΛΙΖ ΘΕΡΟΝ Σε πόζες που... ανασταίνουν και νεκρούς


Στο τεύχος του Οκτωβρίου γνωστού ανδρικού περιοδικού ποζάρει η Σαρλίζ Θερόν (Charlize Theron) και για ακόμη μια φορά εντυπωσιάζει.

Φορώντας τα απολύτως απαραίτητα μετατράπηκε σε "άγριο" θηλυκό και πρόβαλλε τα κάλλη της, ανεβάζοντας τη θερμοκρασία στα ύψη.
Η 37χρονη ηθοποιός "έπαιξε" με το φακό και παίρνοντας διάφορες πόζες μετατράπηκε σε καυτό θηλυκό.
Σε συνέντευξη της στο περιοδικό "MAX" δεν παρέλειψε να μιλήσει για την μητρότητα, καθώς και πως αξιοποιεί τον ελεύθερο χρόνο της.
"Τον ελεύθερο χρόνο μου, φορώ τις φόρμες μου και ταΐζω τα σκυλιά μου. Είμαι ένας νορμάλ άνθρωπος, κάνω ό,τι και οι άλλοι" ανέφερε η ηθοποιός.
Όσο για την απόφασή της να υιοθετήσει τον μικρό Τζάκσον (Jackson), η Σαρλίζ (Charlize) αποκάλυψε πως πάντα ήθελε να κάνει παιδιά. "Όταν τον κράτησα στην αγκαλιά μου ξέχασα τα πάντα", ανέφερε χαρακτηριστικά.


Πηγή: http://www.radar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.