Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Θέλω... * by Manos


..να ζω τα όνειρά μου..

είμαι στη θάλασσα και βλέπω τους γλάρους που πετούν / το δεύτερό μου μπάνιο / η θάλασσα με ηρεμεί / ότι με ηρεμεί με κάνει να σκέφτομαι πιο καθαρά

βλέπω τα πουλιά που πετούν
αναρωτιέμαι αν άλλαξε κάτι για αυτά με την αλλαγή της κυβέρνησης

όχι, δεν άλλαξε / η ζωή είναι η ίδια για τα πουλιά και για όλα τα ευγενή, άλογα ζώα / κάποιες φορές εύχομαι να είμαι και γω έτσι / να μπορώ να πετάξω / δίχως σκέψη

δύσκολο μου λένε / όχι! δεν είναι!
άφησέ με να μιλήσω, να αγαπήσω, να εκφραστώ, να ονειρευτώ
θέλω πολλά ακόμα σε αυτή τη ζωή
αρχικά θέλω "φτερά" για να ζήσω ελεύθερος


"φτερά" στη σκέψη μου

"φτερά" στον λόγο μου

ΦΤΕΡΑ! Οι άνθρωποι πετάνε!


Για την αδερφή μου, εμένα και όσους έχουν μάθει να πετούν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.